Zmiana wyglądu bloga :)

Witam czytających, komentujących, odwiedzających i tych, którzy trafili tutaj przypadkiem 🙂 Dziś wyjątkowy dzień, bo dodaję notkę, która nie jest wierszem 😉 Przede wszystkim chciałam podziękować wszystkim, którzy ze mną są, wpadają, czytają, a czasem nawet coś naskrobią. Cieszy mnie każda aktywność Czytelników i samo to, że zechcą przeczytać i zatrzymać się nad wierszem. Bez Was mnie pewnie też by tu nie było 🙂
Osoby, które bywają tu częściej niż raz na rok 😀 na pewno przyzwyczaiły się już do szablonu na blogu. Myślę jednak, że warto popróbować nowych rzeczy, dlatego też zmieniłam skórkę 😉 Jeśli ktoś z Was miałby jakiś ciekawy pomysł odnośnie szablonu czy kolorów, to jestem otwarta na propozycje. Na początek zrobiłam absolutne minimum według mnie. Nie do końca jeszcze umiem zmienić wszystko, co bym chciała, a może po prostu się nie da, nie wiem… Wiem tylko, że niektórzy mają naprawdę piękne, cieszące oczy szabloniki, których póki co, ja nie umiem stworzyć 😛 Poza wyglądem strony głównej, mam też pomysł na to, aby podzielić cały spis wierszy na kilka stron, bo tych tekstów trochę się uzbierało i na jednej stronie nie wygląda to dobrze. Ale te zmiany z czasem. Aha, i jeszcze jedno. Wprowadziłam ręczną moderację WSZYSTKICH komentarzy. Przepraszam Czytelników, którzy bywają tu regularnie, ale musiałam, ze względu na pewną nieprzyjemną sytuację, jaka miała miejsce. Co jak co, ale nie pozwolę, aby obrażano mnie na moim blogu.

Jeśli macie jakieś sugestie dotyczące wyglądu bloga- czekam na Wasze pomysły w komentarzach, możemy przetestować wszystko, pod warunkiem, że będę umiała te zmiany wprowadzić 😛

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam do dalszego czytania. Nowy wiersz niebawem 🙂
Joanna

6 uwag do wpisu “Zmiana wyglądu bloga :)

  1. Miałam podobną sytuację. Nie wiem skąd się bierze w ludziach tyle bezinteresownej nienawiści i złośliwości. Może dlatego że jako anonimowi czują się bezkarni?

    Polubienie

    • No i to jest najgorsze. Jeszcze gdyby istniał jakiś dobry powód tej nienawiści… Teraz przynajmniej mam możliwość kontrolowania takich komentarzy, bez względu na to, od kogo pochodzą…

      Polubienie

  2. Marny raczej ze mnie dekorator wirtualnych czterech kątów – mam bowiem fioła na punkcie możliwie najbardziej neutralnych, wręcz aseptycznych szablonów;) U innych jednak czuję się dobrze niezależnie od tego, jak daleko kolorami odbiegają od bieli:) Będę wpadał do Ciebie, bo piszesz szczerze, odważnie, i z klasą.

    Polubienie

    • Ja z kolei lubię jak jest kolorowo, ale nie przeszkadza mi też jasny, czy nawet biały szablon, bo uwagę zwracam przede wszystkim na treść 🙂 Dziękuję i oczywiście zapraszam jak najczęściej 🙂

      Polubienie

Skomentuj

