bałam się

bałam się
gdy samotność zapukała
w okno
piękny poranek
wiele miesięcy wstecz
a ja
wciąż nie widzę lata
teraz
pośród tysiąca świateł
moje serce znów płonie
szukając Ciebie

złożę kwiaty
u podnóża Twoich stóp
wciąż zadając pytanie

dlaczego los mi Cię zabrał?

(5.11.2012)

4 uwagi do wpisu “bałam się

  1. Myślę,że takich pytań bez odpowiedzi jest wiele w naszym życiu. Gdy się jednak tak zastanowię, to myślę że w niektórych przypadkach, odpowiedź jaka by ona nie była, to wcale by tego bólu nie zmniejszyła. Są w życiu rzeczy nieuchronne, na które nie mamy wpływu. Można to zaakceptować lub pielęgnować swój ból, pytaniami bez odpowiedzi.
    Piękny wiersz Joasiu i jak zwykle w kilku słowach, przekazałaś tak wiele.
    Pozdrawiam Cię ciepło 🙂

    Polubienie

    • Pewnie tak, odpowiedzi nie zawsze pomagają zmniejszyć ból, niemniej jednak w takich chwilach każdy znajduje setki pytań szukając na nie odpowiedzi, których nie ma. Bardzo dziękuję i pozdrawiam 🙂

      Polubienie

Skomentuj

