Długa nieobecność

Witam wszystkich po dość długiej, jak na mnie nieobecności 🙂 Niestety była to kwestia siły wyższej. W związku z mocnymi burzami jakie zdarzały się w ostatnim czasie, na jakieś dwa tygodnie zostałam pozbawiona internetu. Co prawda, będę miała teraz parę rzeczy na głowie, ale na pewno będę zaglądać tutaj częściej. Postaram się jeszcze dzisiaj wrzucić wiersz 🙂 Pozdrawiam Czytelników i Odwiedzających 🙂

2 uwagi do wpisu “Długa nieobecność

  1. Miło Cię znów widzieć Kochana 🙂 a ja myślałam że na zasłużony odpoczynek się gdzieś wybrałaś 🙂
    U mnie także burzowo, ale na szczęście bez większych strat. I pan internet nie zostawił mnie bez słowa pożegnania 😉
    Pozdrawiam Joasiu serdecznie 🙂

    Polubienie

Skomentuj

