chcę byś wiedział (miłość)

ideały nie istnieją
a ja
nie rozróżniam barw
lecz wierzę w jedno
nasze szczęście

gdy jesteś przy mnie
nawet deszcz pada ładniej
z Tobą lubię moknąć

nie przekreślaj jutra
obejrzyjmy razem
spadające gwiazdy
chcę wciąż na Ciebie patrzeć
widzieć w snach
utkajmy z wrzosów
wspólną przyszłość

pozwól mi się przekonać
że chcesz
wciąż czekam
na Twoją miłość

(8.09.2014)

2 uwagi do wpisu “chcę byś wiedział (miłość)

  1. Może nie zabrzmi to profesjonalnie, ładnie, czy wyjątkowo…
    Ale jestem tą, której usta mogłyby to powiedzieć.
    Każda zwrotka, każdy wers, każde słowo jest jakby częścią mnie. Czy bliźniacza sytuacja, czy te same doświadczenia? Nie wiem.
    Ale wiem, że to będzie jeden z moich ulubionych wierszy 🙂

    P.S. Przyznam, że nie spodziewałam się iż do mnie jeszcze zaglądasz. Jest mi szalenie przyjemnie, wiedząc, że kogoś w jakimś stopniu przy sobie zatrzymałam :).
    Pozdrawiam 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • Bardzo mi miło, cieszę się, że wiersz się podoba 🙂 Akurat ten trochę różni się od reszty, jest może bardziej przegadany, bo napisany prosto z serca. No i dość osobisty. Co do Twojego bloga to chętnie tam zaglądam, może dlatego, że kiedyś przeżywałam podobne rozterki. Pozdrawiam 🙂

      Polubienie

Skomentuj

