Urlop :)

Jestem, choć dzisiaj zaznaczam swoją obecność nietypowo. Ostatnio wiele się działo, nie miałam czasu na publikowanie tekstów, ani weny do tworzenia nowych. Jutro wyjeżdżam na krótki urlop, więc uprzedzam, że przez około dwa tygodnie raczej nie pojawi się tutaj nic nowego. Być może, od czasu do czasu, znajdę chwilę na poczytanie Waszych blogów, być może uda mi się też zostawić ślad, że u Was byłam (chociaż nie obiecuję). Mam też nadzieję na odzyskanie weny, bo chciałabym wrócić z wypoczynku ze świeżymi wierszami. Potrzebuję relaksu, aby wrócić do dawnego pisania. Tak dawno nigdzie nie byłam… Pozdrawiam wszystkich Czytelników, wierzę, że przez ten czas nie opuścicie mnie na dobre 😉

2 uwagi do wpisu “Urlop :)

Skomentuj

